Handelsbetingelser

Hej! Her kan du læse vores handelsbetingelser samt informationer om vores forsendelser, reklamation, returnering, fortrydelsesret m.m. Hvis du vælger at placere en ordre, så bekræfter du derigennem, at MOOE.dk ikke kan drages til ansvar for skader som følge af forkert brug af vores produkter. Brug ikke disse i direkte kontakt med huden, og undgå at spise eller drikke dem.

Levering

Hvis du vælger at lave et køb hos os, så kan du få leveret din pakke med PostNord eller Bring. Vi har en typisk leveringstid på 1-2 dage, men for det meste har man pakken dagen efter.

Du kan bestille med Bring i hverdage til kl. 16.00, og så sender vi den din ordre samme dag – og til kun 29 kr! Som oftest betyder det, at du har pakken den næste hverdag! Du kan også vælge at bestille med PostNord, men så skal det også være inden kl. 16.00, hvor de kommer og afhenter pakkerne.

Skulle det ske, at du ikke har modtaget din pakke inden for to hverdage, så beder vi dig kontakte os, og så undersøger vi sagen. Det kan nogle gange skyldes, at PostNord eller Bring har haft en travl dag, men det kan også skyldes, at de har lavet en fejl. Derfor opretter vi hurtigt en efterlysning af pakken, og sender en ny til dig! Vi gør opmærksomme på, at der kan være længere leveringstider på mærkedage såsom Black Friday eller lignendende samt i sjældne tilfælde i starten på måneden.

OBS: Bestiller du i en weekend, så vil din pakke først blive pakket den næstkommende hverdag, og så er den typisk fremme dagen efter.

Reklamation og returnering

Den danske købelov garanterer 24 måneders reklamationsret på alle køb og produkter. Og det kan du selvfølgelig regne med at få hos os. Vi tager alle reklamationer og returneringer meget seriøst, og vi ønsker kun at give den bedste købsoplevelse for kunden, også selvom personen måske fortryder. Det er dog i forhold til købeloven en forudsætning, at det ikke er fejlagtig brug af det købte produkt, som har medført skaden eller fejlen. Ligeledes må det heller ikke være skadeforvoldende adfærd, som ligger til årsag. Ved reklamation beder vi dig om at kontakte os, og vi svarer inden for 24 timer på alle hverdage. Du vil opleve at blive taget godt imod af yderst venligt og løsningsorienteret personale.

Vi bestræber os altid på at minimere fejl og sikre kvaliteten. Derfor er det også vigtigt for os, at vi hører fra dig, hvis du oplever en fejl med dit produkt! Skyldes returneringen en fejl eller mangel på produktet, så vurderer vi sagens omfang, og sender naturligvis en returlabel elektronisk. Når vi så har modtaget varen og godkendt reklamationen, erstatter vi den prompte med et tilsvarende produkt eller aftaler andet sammen!

Persondatapolitik

Vi kunne aldrig finde på at sælge vores data til tredjepart! Men for at handle på MOOE.dk, bliver du nødt til at dele nogle basale oplysninger for at kunne få din pakke leveret. Du vil blive bedt om at udfylde følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, mail adresse. Dine oplysninger registreres udelykkende hos MOOE.dk og vores samarbejdspartnere såsom betalingsudbyderen, der skal godkende transaktionen og fragtleverendøren, der skal levere din pakke. Når vi indsamler disse oplysninger sker det altid ved afgivelse af dit samtykke. Der vil du også blive informeret om nøjagtigt, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Alle kundeoplysninger opbevares krypteret. Alle vores transaktioner er krypteret. Og igen: Vi videregiver eller sælger ikke vores kundeoplysninger til tredjepart. Din data er DIN data. Du har som kunde eller registreret hos MOOE.dk, altid bede om indsigelse mod registreringen eller få indsigt i, hvilke oplysninger, som vi har registreret om dig. Dette er rettigheder, som du efter Persondataloven har ret til. Kontakt MOOE.dk ved at sende os en mail. Vi indsamler og gemmer oplysningerne i henhold til loven, og for at vores fragtleverandør kan levere dine pakker, må du som sagt registrere de basale oplysninger. Læs mere om vores Cookie- og privatlivs politik her

Fortrydelsesret

Vi gør alt, hvad vi kan for, at der ikke skal opstå fejl. Men desværre kan kan det stadig ske nogle gange, og i sådan en situation bedes du kontakte os i kundeservice. Måske var varen ikke helt, som du forventede? Mmåske var størrelsen på produktet ikke rigtigt eller måske du bare fortryder dit køb? Så tøv ikke med at kontakte os, så får vi styr på det på en professionel og hyggelig måde. ,

Du kan altid returnere dine vare til os indenfor 365 dage efter modtagelsen. Med det menes der, at returforsendelsen må være poststemplet senest 365 efter den dato, hvor du modtog produktet. En fortrydelsesret kan kun bruges, hvis varen bliver tilbageleveret i væsentligt samme stand og værdi, som modtaget. I nogle tilfælde udgør original emballagen en væsentlig del af varens værdi. Derfor er det vigtigt at du opbevarer originalemballagen indtil, at du er helt sikker på, at du vil beholde varen. Dertil bortfalder fortrydelsesretten også, hvis man bruger varen på en måde, som helt åbenlyst forringer varens salgsværdi væsentligt. Køber skal selv betale portoen for at sende varen retur. Men man kan også fortryde købet ved at aflevere den personligt vores adresse. Vælger du at sende den selv, så skal du huske at gemme dit Track And Trace nummeret som dokumentation for, at du har afsendt pakken.

Bemærk at outlet produkter kun er omfattet af 14 dages fortrydelsesret.

Logstatistik

For at kunne optimere vores website og dets funktionaliteter, benytter vi os af logstatistik. Dette betyder, at et system opsamler information, der giver os et billede af, hvor mange besøgende websittet har haft, hvor på siden det forlades og hvor de kommer fra.

Betalingen

Vi tilbageholder midlertidigt beløbet for din ordre på din konto, når du afgiver den. Pengene vil blive reserveret, når du bestiller på MOOE.dk. Beløbet vil blive trukket fra din konto senest seks dage efter, at vi har afsendt din ordre.

MOOE.dk er underlagt Dansk lov.

Der kan på MOOE.dk forekomme links til andre hjemmesider, hvoraf enkelte ikke er ejet af os. Eksempelvis linker vi til Miljøvenlig Pakning, som oplyser virksomheder og forbrugerer om vigtigheden i at have bæredytige forsendelser m.m. Af gode grunde kan vi ikke kontrollere, hvad andre skriver på deres hjemmesider, og derfor fralægger vi os ethvert ansvar i forbindelse med brug af sådanne sider.

Vi forbeholder os retten til at opdatere i handelsvilkårene mv. uden pligt om at underrette om sådanne ændringer.